x

x

fredag den 2. februar 2018

Stor hjertekrans af birkegrene hasselgrene andre grene med lav perler hørstof er bundet på , det er altid sjovt BARE at finde på binde og vupti ..." Hva søren så ser den sådan ud " hihihi jeg binder bare , her får jeg det bedste resultat :)
En lille buket
Påskekransen bliver gemt hvert år , det bliver taget frem friskes lidt op så er den anvendelig igen :) jeg har beklædt en halmkrans med mos , der er sat bast bånd på fjer små høns i porcelæn og lidt grene
Et Nescafe glas er virkelig anvendelige til mange ting som her hvor jeg har sat en lille Stedmoder blomst ned i , og så lige pyntet med en kroget gren :) Hjertet er beklædt med mos , af birkegrene har jeg lavet en kvast , der siddet lidt svampe på kransen samt lidt tørret blomst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar