x

x

torsdag den 22. juni 2017

Lidt pynt til haven ...var i brugsen og fandt 3 buketter roser som var meget billige :) , jeg har bundet 2 buketter med roser Hostablade -  Lavendler både lyserøde og lilla  - samt nogle grene fra en busk  grene . Den store Osteklokke har jeg købt i Sverige ...en lille butik i Unnaryd ..der er så MANGE spændende ting i forretningen, så jeg får altid købt en del når jeg besøger forretningen . Planten i den lille krukke er Timian
Pæon fra min egen have ..ihhh de er så smukker og pynter alle vegne, vasen er egen produktion  
Stativet er købt i den lille forretning jeg beskrev tideliger ..jeg har et par stykker  ( ja kan bare ikke lade være) , de er blevet rustne af de står udendørs ..det er jo bare så flot
Kræmmerhuse støbt i beton , her har jeg brugt kraftig karton formet som et kræmmerhus og hældt den våde beton ned i ...for de ikke skulle blive flade på den ene side satte jeg de våde kræmmerhuse i en bøtte med sand
Bunden til opsatsens har jeg støbt i beton ...støbt den i mælkekarton , sat en MASSE elefanttråd i, derefter "bøjet" trådene så jeg kunne "flette" birkegrene på , nemt og hurtigt at lave , man kan jo bare selv bestemme hvor høj og lav selv bunden skal være , jeg "flåede"  i mælkekarton så den blev lidt skæv og det halve af en hel mælkekarton :)  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar