x

x

søndag den 7. september 2014

Mos Pudemos hønsenet og solsikker
Hmm den er da lidt sjov denne her de plejer da at være hvide frøene !!!
Lav som jeg har haft med hjem fra Norge  i Sommerferien
Det var meningen jeg ville fylde potten med vand og sætte nogle solsikker i !!!!!!!!!!!!!!!!
men ved i hvad da jeg skulle tage den gik fod og overdel fra hinanden !! ejjjjjj tænkte jeg hvor ærgeligt..så dette billede her er overdelen liggende , men så kom Steen søde Steen :):9 den kan jeg da lime jeg har noget beton lim , så det har han gjort så nu står den og tørrer Jubii :):9 men stadig forstår jeg ikke måske den ikke kan tåle at stå udendørs? jeg har 2 små magen til måske jeg lige skulle kikke dem efter :):)
Kik forbi en af min andre blogs :)
http://detkreativerum-elisabeth.blogspot.dk/

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar