x

x

søndag den 18. november 2012

Denne Advent-krans har jeg lavet på en glas-opsats
jeg har brugt 2 våd oasis som jeg har sat sammen med træpinde
skåret den til så den er blevet rund (ligesom en laglkage).
Istedet for gran og mos har jeg brugt stote flotte vin-blade, som er sat på med
nåle.jeg syntes ikke det gør noget at nålehovederne er synlige...det gir lidt "extra"
en lille svamp fandt jeg i skoven hasselgrenene havde jeg i haven...det er ikke
meget der er sat på men en lælle fugl og et lille kors..nåå ja og så den lille julekugle
egentlig er det ikke en "Advent-krans" som de eller er ..kan sagtens bruges efter jul med andre farver
lys måske ..de store lysholder har jeg købt hos Babette`s Blomster  i Slagelse
jeg SKULLE BARE have disse :):) jeg syntes bare de er mega flotte

 http://www.babettesblomster.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar