x

x

lørdag den 30. marts 2019

Her er jeg ved at lave nogle små "buketter " af hø  de bliver bundet sammen med elefanttråd
Jeg vikler elefanttråd (den tykke så man bedre kan stikke den i en halmkrans) omkring og lade to stykker være lidt lange så de kan stikkes ind i halmkransen hvor jeg har bundet mos omkring
Der færdige resultat ser sådan ud , jeg har valgt at ligge kransen på et stort glas lagkagefad,  når vi nærmer os påske vil jeg pynte med forskellige ting , jeg viser billede senere :)
Den sorte drejeskive har jeg fået af min svigerinde, den er guld værd , for det første kommer det hele op i en højde så man bedre har overblik , jeg kan jo bare dreje skiven hele tiden super dejligt at bruge :)
Efterhånden vil elefanttråden rustne lidt , så falder farven lidt mere i hak med høet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar